Vrydag 09 Maart 2012

Plooibaar

my glimlag kraak nie meer
my strak gesig
stywe mondhoeke sou bars
oë wou ontvlug
my hart wat standbeeldagtig
sinies kyk
hoe kamma vreugde lyk

ek hoor die helder geluid
en skrik partykeer selfs
is dit ek wat so
uitbundig klink?

die eggo val vreemd
en ongewoon vars
op my ore
verstom luister ek
na my keel
waaruit die klanke glip

my mond gee deesdae maklik mee
plooibaar
hoef ek haar nie meer te dwing
om saam te speel
want voor ek weet
(of kan keer)
lag ek weer

my kaartgesig is afgeskraap
my hand lê oop
om deur te lees
en as my trane
Verspot Vinnig Vloei
van blyskap
(of wat ook al)
rus ek in die wete
dat hulle in Goeie Hande val

my glimlag kraak nie meer



Isaiah 51:11
... everlasting joy shall be upon their heads. They shall obtain joy and gladness, and sorrow and sighing shall flee away...

Isaiah 60:5
Then you shall see and be radiant, and your heart shall thrill and tremble with joy[at the glorious deliverance] and be enlarged;...

John 15:11
I have told you these things, that My joy and delight may be in you, and that your joy and gladness may be of full measure and complete and overflowing...

Hebrews 1:9
... Therefore God, [even] Your God (Godhead), has anointed You with the oil of exultant joy and gladness above and beyond Your companions....

Nehemiah 8:10
This day is holy to God. Don't feel bad. The joy of God is your strength!"

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking